شنبه - چهارشنبه: 16:00 الی 20:00

عمل بینی در رشت

عمل بینی در رشت توسط یکی از برترین و  بهترین جراح بینی رشت، دکتر طالب زاده انجام می شود، دکتر سید محمد طالب زاده  با تجربه و مهارت بالا، در زمینه انواع عمل بینی شناخته شده می باشد. دکتر محمد طالب زاده به عنوان یک متخصص در زمینه  انواع جراحی بینی، در جلسات مشاوره با بیماران، به دقت به نیاز ها و انتظارات آن ها گوش می دهد. طالب زاده در رشت با درک عمیق از سلیقه و اهداف هر بیمار، عمل بینی در رشت را با رویکردی شخصی سازی شده انجام می‌دهد.

این برخورد حرفه ای به عنوان یک ابزار مؤثر، به بیماران اعتقاد و اطمینان بیشتری در رابطه با جراحی زیبایی بینی یا rhinoplasty توسط دکتر طالب زاده در رشت می دهد. بینی به عنوان یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت شناخته می شود. زمانی که این عضو زیبا و هماهنگ است، توانایی جلب توجه ها را داراست و تأثیر مثبتی بر دیگر اجزای صورت، از جمله چشم ها، لب ها و گونه ها، خواهد گذاشت. یک بینی زیبا نه تنها جلب توجه افراد را به خود جلب می‌کند بلکه به تناسب و هماهنگی کل چهره نیز کمک می‌کند.

از طریق شکل دهی به بینی، می‌توان زیبایی ظاهری را بهبود بخشید و باعث افزایش اعتماد به نفس فرد شد. به همین دلیل، عمل بینی در رشت توسط دکتر طالب زاده می تواند به فرد کمک کند تا با احساس رضایت از ظاهر خود، بهترین نسخه از خودش را به دیگران نشان دهد و در جمع های اجتماعی بهبود یابد.

نمونه کار عمل بینی در رشت با طالب زاده

نمونه کار عمل بینی در رشت با طالب زاده
نمونه کار عمل بینی در رشت با طالب زاده
نمونه کار عمل بینی در رشت با دکتر طالب زاده
نمونه کار دکتر طالب زاده در رشت بهترین جراح بینی در رشت

کادر مجرب دکتر محمد طالب زاده مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشت به مراجعین خود ارائه میدهد.

از دیگر خدمات دکتر طالب زاده متخصص عمل بینی در رشت

عمل زیبایی پلک‌ها یا بلفاروپلاستی:

عمل زیبایی پلک ها یا بلفاروپلاستی یک روش ترمیمی است که برای بهبود ظاهر پلک ها (بلفارها) اجرا می شود. هدف اصلی این جراحی، بهبود ظاهر پلک ها، حذف پوف ها، کاهش چین و چروک های اطراف چشم، و بهبود کلی ظاهر منطقه چشمان است. افرادی که علائم پیری یا ژنتیکی مرتبط با پلک ها را تجربه می‌کنند، ممکن است به بلفاروپلاستی روی آورند.

در این روش جراحی، با حذف بافت های اضافی، تنظیم نوعی پوست و بازسازی ساختار پلک ها، تغییرات بهبود یافته و نتیجه نهایی باعث جوان تر و شاداب تر شدن ظاهر چشمان و منطقه اطراف آن می شود. بلفاروپلاستی می‌تواند به عنوان یک روش جراحی زیبایی در افرادی که با مشکلات ظاهر پلک ها دست و پنجه نرم می‌کنند یا بهبود یافته نمی‌شوند، مورد استفاده قرار گیرد.

عمل اصلاح شکل گوش یا اتوپلاستی

عمل اصلاح شکل گوش یا اتوپلاستی به طور معمول با هدف تغییر شکل، اندازه یا موقعیت گوش ها انجام می‌شود. این نوع جراحی می‌تواند به افرادی که با مشکلاتی نظیر گوش های بزرگ، پیشرو یا عقب کشیده، یا گوش های با اندازه های نا متقارن روبرو هستند، کمک کند.

اتوپلاستی گوش به عنوان یک راه حل متداول در زمینه جراحی زیبایی برای اصلاح شکل گوش ها در افرادی که با مسائل ظاهری گوش ها مواجه هستند، شناخته می شود. این جراحی به طور عمدی در افراد جوان اجرا می‌شود، با این حال، در مواردی ممکن است در سنین بالاتر نیز انجام شود.

لیفت لب

لیفت لب، یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و اندازه لب ها انجام می‌شود. این جراحی، که به دو صورت افقی (لیفت لب گوشه ها) یا عمودی (لیفت لب عمودی) اجرا می شود، به دقت طراحی شده است تا نتایج طبیعی و هماهنگ با چهره ارائه دهد.

پروتز صورت

در این روش، ابتدا نواحی مختلف پوست لب با دقت برش داده می شوند و سپس با تنظیم و بازسازی این نواحی، جلد لب به سمت بالا برآمده و به شکلی جدید و جذاب تر تغییر می یابد. این تغییرات باعث بهبود شکل و شادابی لب ها می‌شود و جوان تر و زیبا تر به نظر می آیند.

مهمترین نکته در لیفت لب، هماهنگی با ویژگی های چهره فرد است تا نتیجه نهایی طبیعی و همگرا با سبک زندگی و ذوق هر فرد باشد. این روش معمولاً به عنوان یک گزینه موثر برای افرادی که از ناهنجاری های ظاهری در لب ها رنج می‌برند یا به دنبال بهبود جزئی در شکل و ظاهر لب های خود هستند، معرفی می شود.

پروتز های صورت شامل مجموعه ای از روش ها و موارد مختلف است که برای بهبود و تغییر ظاهر چهره افراد به کار می روند. این شامل استفاده از آرایش برای تغییر موقت شکل چهره، استفاده از ماسک ها جهت پوشاندن یا تغییر نقاط خاص، جراحی های ترمیمی برای بهبود شکل چهره، جراحی لب برای تغییرات در لب ها و دیگر روش هایی می شود که به موقت یا دائمی بودندگی تغییرات در ظاهر چهره کمک می کنند. انتخاب هر روشی بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی فرد دارد، و مشاوره با متخصص های پزشکی در این زمینه توصیه می شود.

ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان يك روش جايگذاري دندان مصنوعي است كه با استفاده از يك ساختار فلزي يا تركيبي به استخوان فك متصل مي‌شود. ايمپلنت اغلب از تيتانيوم يا مواد ديگري كه با بافت بدن سازگاري دارند تهيه مي شود. اين روش جايگزينی دائمي و ماندگار براي افرادي است كه يك يا چند دندان را از دست داده‌اند. عمل ايمپلنت شامل نصب ايمپلنت در استخوان فك، بهبود زخم هاي جراحی، و پيوند ساختمانی برای اتصال دندان مصنوعی به ايمپلنت مي‌شود. ايمپلنت دندان به عنوان راهي موثر و دائمي جهت جايگزينی دندان های از دست رفته عنوان مي‌شود.

فیلم نمونه کار دکتر طالب زاده عمل بینی در رشت

فیلم مراجعه کننده محترم دکتر طالب زاده که نتیجه ی بسیار عالی بعد عمل گرفتند.

عمل بینی در رشت طالب زاده گیلان تماس با تیم جراحی زیبایی بینی طالب زاده

تماس با تیم جراحی زیبایی بینی طالب زاده

کادر مجرب دکتر محمد طالب زاده مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشت به مراجعین خود ارائه میدهد.

انواع عمل بینی در رشت

در صورت تصمیم به انجام عمل بینی در رشت، پزشک متخصص پس از معاینه شما، ممکن است یکی از دو نوع اصلی جراحی بینی یعنی عمل بینی استخوانی و جراحی بینی گوشتی را پیشنهاد کند. هرکدام از این دو دسته ویژگی های خاص خود را دارند و انتخاب بین آنها به ویژه نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد.

بینی گوشتی:
بینی های گوشتی بزرگ تر بوده و ممکن است به عنوان نقطه مهم توجه در چهره شما ظاهر شوند. این نوع بینی دارای پوست ضخیم تر، استخوان و غضروف ضعیف تر و چربی بیشتری است. عمل بینی در رشت ممکن است کمی پیچیده تر از جراحی بینی استخوانی باشد و ممکن است در طول عمل نیاز به تقویت غضروف بینی داشته باشد.

بینی استخوانی:
بینی های استخوانی دقیقاً نقطه مقابل بینی‌های گوشتی هستند و دارای پوست نازک‌تر، استخوان قوی‌تر و معمولاً قوز دار هستند. افرادی که بینی استخوانی دارند، ممکن است به دنبال صاف کردن استخوان بینی باشند و این نوع رینوپلاستی به دلیل قوی بودن استخوان و غضروف بینی، به طور کلی عمل راحت‌تری نسبت به بینی گوشتی دارد. در برخی موارد ممکن است قوز بعد از عمل باقی بماند که ممکن است نیاز به جراحی ترمیمی بینی داشته باشد.

انتخاب مدل عمل بینی در رشت

انتخاب مدل بینی یکی از تصمیمات حیاتی در پروسه جراحی زیبایی است. هر مدل بینی برای هر فردی مناسب نیست، و پزشک با تخصص در زمینه زیبایی شناسی و تناسب اعضای صورت می تواند کمک کند تا مدل مناسب بر اساس ویژگی های فردی انتخاب شود.

 بینی طبیعی:
در این مدل، هدف اصلی رفع نواقص بینی است و تناسب بینی با سایر اعضای صورت حفظ می شود. سوراخ های بینی کوچک تر، قوس تیغه بینی معتدل و استخوان بالای بینی صاف است. زاویه بین نوک بینی و لب ها بین ۹۰ تا ۱۰۰ درجه است. کادر مجرب دکتر طالب زاده بهترین جراح بینی در رشت مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشت به مراجعین خود ارائه میدهد.

 جراحی بینی نیمه فانتزی:
این نوع بینی میان بین بینی های طبیعی و فانتزی است. سوراخ های بینی اندکی کوچک تر از بینی طبیعی و قوس تیغه بینی و نوک بینی در حد متوسط قرار دارند. این مدل بینی نیمه فانتزی بیشتر از بینی های فانتزی مشاهده می‌شود. کادر مجرب دکتر طالب زاده بهترین جراح بینی در رشت مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشتبه مراجعین خود ارائه میدهد.

جراحی بینی فانتزی:
بینی فانتزی یا عروسکی یکی از مدل های بینی است که بسیاری از جوانان به دنبال آن هستند. این مدل شامل ویژگی هایی نظیر نوک سر بالا، سوراخ های کوچک، قوس زیاد استخوان بینی و زاویه بالا (بیشتر از ۹۰ درجه بین لب و نوک بینی) می شود. کادر مجرب دکتر طالب زاده بهترین جراح بینی در گیلان مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشت به مراجعین خود ارائه میدهد.

 جراحی بینی مردانه

عمل بینی آقایان، معمولاً به عنوان جراحی رینوپلاستی آقایان یا جراحی بینی مردانه نیز شناخته می شود. این نوع جراحی به منظور بهبود شکل و اندازه بینی طراحی شده است و می تواند به افرادی که از انواع نواقص بینی یا مشکلات تنفسی برخوردارند، کمک کند. در عمل بینی در رشت، توجه به ویژگی های مختصر زیر مهم است:

1. فرایند تنظیم استخوان بینی:
در بسیاری از موارد، عمل بینی آقایان شامل تغییرات در استخوان بینی می‌شود. این ممکن است شامل کوچک کردن یا بزرگ تر کردن قوس استخوانی بینی باشد تا به شکل کلی بینی تعادل داده شود.

2. تغییر شکل نوک بینی:
شکل و اندازه نوک بینی نیز یک جنبه مهم در عمل بینی آقایان است. این ممکن است شامل افزایش یا کاهش اندازه نوک، تغییر شکل آن به صورت دایره ای یا مستطیلی، یا تنظیم زاویه نوک بینی باشد.

3. تنظیم پوست بینی:
در برخی موارد، تنظیم پوست بینی نیز جزء عمل جراحی می‌شود. این شامل تنظیم ضخامت و الاستیسیته پوست برای ایجاد یک نتیجه طبیعی‌تر است.

4. توجه به تناسب با چهره:
در انجام عمل بینی آقایان، توجه به تناسب با سایر ویژگی های چهره و مشخصات ذاتی فرد مهم است تا نتیجه نهایی هماهنگ با ظاهر کلی چهره باشد.

قبل از تصمیم به انجام عمل بینی در رشت، مشاوره با یک پزشک جراح زیبایی یا جراح بینی تخصصی، اطمینان از مطالعه دقیق و نتیجه گیری صحیح می‌تواند به فرد کمک کند تا انتخاب درستی داشته باشد.

کادر مجرب دکتر محمد طالب زاده مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشت به مراجعین خود ارائه میدهد.

جراحی بینی زنانه

جراحی بینی طبیعی زنانه، به عنوان یک جراحی رینوپلاستی خاص به منظور بهبود شکل و اندازه بینی در زنان انجام می‌شود. این نوع جراحی زیبایی ممکن است به عنوان جراحی بینی زنانه یا رینوپلاستی زنانه شناخته شود و در برگیرنده تغییراتی است که به طور اصلی با ویژگی های زنانه و زیبایی زنانه سازگار هستند. برخی از جنبه های مهم این جراحی عبارتند از:

1. تغییر شکل نوک بینی:
در جراحی بینی زنانه، شکل نوک بینی و اندازه آن ممکن است به طور خاص تنظیم شود. این شامل تغییر شکل نوک به شکل‌های زیباتر و زنانه‌تر، مانند نوک دایره‌ای یا آرموند می‌شود.

2. تنظیم قوس بینی:
قوس بینی نیز یک جنبه مهم در جراحی بینی زنانه است. تنظیم این قسمت به منظور ایجاد یک خط زیبا و زنانه در بینی انجام می‌شود.

3. تنظیم پروفیل بینی:
پروفیل بینی می‌تواند با تغییرات در قوس و شکل استخوان بینی تنظیم شود. این کار به ساخت یک پروفیل زنانه و هماهنگ با سایر ویژگی‌های چهره می‌پردازد.

4. حفظ طبیعت و هماهنگی با چهره:
در جراحی بینی زنانه، توجه به حفظ طبیعت بینی و هماهنگی با سایر ویژگی‌های چهره از اهمیت بالایی برخوردار است تا نتیجه نهایی طبیعی و جذاب باشد.

پیش از انجام هر گونه جراحی بینی زنانه، مهم است که فرد با یک پزشک جراح زیبایی مشورت کرده و اطلاعات دقیقی درباره تغییرات مورد نظر و نتایج ممکن بدست آورد.

کادر مجرب دکتر طالب زاده بهترین جراح بینی در رشت مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشت به مراجعین خود ارائه میدهد.

آزمایشات مهم پیش عمل بینی در رشت

قبل از انجام عمل بینی در رشت، پزشک تعدادی آزمایش را به شما تجویز می‌کند. این آزمایشات اطمینان حاصل می‌کنند که شما برای عمل آماده‌اید. مهم‌ترین آزمایشات خونی شامل:

1. HIV
2. HBsAg
3.HCV Ab
4. FBS (قند خون ناشتا)
5. PT & PTT (کنترل انعقاد خون)
6. آزمایش تشخیص بارداری در بانوان

❌ سابقه سیگاری:
اگر سابقه مصرف دخانیات، به‌ویژه سیگار، دارید، این موضوع توصیه می‌شود. سابقه بیماری‌های تنفسی نیز ممکن است بر تاخیر یا لغو جراحی تأثیر بگذارد.

آزمایشات فیزیکی:
بررسی کلی و معاینه فیزیکی جهت اطمینان از سلامت جسمی و فیزیکی قبل از جراحی.

CT Scan:
در صورت انحراف یا گرفتگی بینی، CT Scan تجویز می‌شود تا جزئیات دقیق‌تری از بینی و صورت بررسی شود.

نوار قلب:
برای بررسی آریتمی یا بی‌نظمی ضربان قلب، نوار قلب گرفته می‌شود.

عکسبرداری از قفسه‌ی سینه:
در شرایط کرونا، عکسبرداری از قفسه‌ی سینه ممکن است لازم باشد، این آزمایش برای بررسی وضعیت ریه‌ها صورت می‌گیرد.

آزمایش ادرار:
آزمایش ادرار در موارد خاص تجویز می‌شود و می‌تواند در تشخیص عفونت مجاری ادرار، دیابت و فشار خون مفید باشد.

معاینه روانی:
افراد دارای اختلالات روانی نیاز به معاینات تخصصی دارند تا جلوی مشکلات پس از جراحی گرفته شود.

توجه داشته باشید که برخی از افراد، با وجود حساسیت‌ها و نگرانی ها، ممکن است نیاز به مشاوره های روانشناسی داشته باشند تا از اختلالات بدنی تحت عنوان “اختلال بد شکلی بدن” جلوگیری شود. این نگرانی‌های غیرطبیعی ممکن است روند جراحی را مختلف کرده و نیاز به مداخلات درمانی داشته باشد. کادر مجرب دکتر طالب زاده بهترین جراح بینی در رشت مشاوره کاملی در مورد عمل بینی در رشت به مراجعین خود ارائه میدهد.

ضرورت انجام آزمایشات پیش عمل بینی در رشت

🔍 هرچند برخی از آزمایشات قبل از عمل بینی در رشت به صورت اجباری لازم نیستند و نیاز به انجام آن ها بسته به شرایط هر فرد متقاضی مشخص می شود، اما باید مد نظر داشته باشید که احتمال وجود نیاز به این آزمایشات هنوز وجود دارد و بهتر است برای هرگونه احتمال آماده باشید.

🔍 علاوه بر این، تصمیم به انجام یا عدم انجام این آزمایشات به عواملی مانند سن، تاریخچه پزشکی فرد و سایر عوامل وابسته است که در جلسه مشاوره کامل و به‌طور جزئی بررسی می شوند.

🔍 زمان بهترین انجام آزمایشات جراحی بینی

🔍 توصیه می‌شود آزمایشات مورد نیاز را به سرعت انجام دهید و تا آخرین لحظه تاخیر ندهید، زیرا در صورتی که مشکلی به وجود بیاید، دیگر قابلیت تغییر تاریخ جراحی ممکن نخواهد بود.

🔍 به عنوان مثال، اگر نتایج آزمایش نشان دهد که شما با کم خونی مواجه هستید، برای تصحیح این موضوع و افزایش سطح هموگلوبین زمانی لازم است. بنابراین، توصیه می شود آزمایشات خود را حداقل سه هفته پیش از تاریخ مقرر جراحی انجام دهید.

جمع بندی

رینوپلاستی یا عمل بینی در رشت به عنوان یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این تقاضا بیشترین اشتیاق را در دختران و پسران ایجاد کرده است. اما، برخی از افراد ممکن است بدون انجام تحقیقات کافی، به انجام این عمل جراحی بپردازند.

اهمیت این نکته است که هر اقدام پزشکی، به ویژه در زمینه عمل های زیبایی صورت، نیازمند تحقیقات دقیق و انتخاب بهترین پزشک تخصصی می باشد. انتخاب نادرست ممکن است منجر به مشکلات پس از عمل بینی در رشت شود و نیاز به جراحی ترمیمی به وجود آید. بنابراین، توصیه می شود همواره به پزشک معتبر و متخصص مراجعه کرده و تصمیمات خود را با اطمینان و آگاهانه انجام دهید.

عمل بینی در رشت دکتر طالب زاده بیمارستان پارس

زیبایی تخصص ماست
 ما تخصصی به زیبایی شما فکر میکنیم

ما به افتخار خدمات جراحی زیبایی بینی با کیفیت بالا و تیم مجرب و متخصص در بیمارستان تخصصی پارس رشت را ارائه می‌دهیم. جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از مهمترین و محبوب‌ترین راهکارهای بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس محسوب می‌شود.

ارائه مشاوره رایگان قبل از عمل بینی در رشت به شما این فرصت را می‌دهد تا انتظارات و خواسته‌های خود را با متخصصان زیبایی به اشتراک بگذارید و نتایج دلخواه خود را به دست آورید. پس از انجام جراحی زیبایی بینی، تیم دکتر طالب‌زاده مسئول مراقبت‌های تخصصی و پس از عمل است. این مراقبت‌ها به منظور حفظ و بهبود نتایج جراحی و کاهش عوارض ممکن پس از عمل انجام می‌شوند.

با انتخاب بیمارستان تخصصی پارس رشت برای جراحی زیبایی بینی، شما به دست یک تیم متخصص و تجربه‌ای با کیفیت بی‌نظیر خواهید بود. افزایش زیبایی و اعتماد به نفس شما در اولویت ماست، و ما با افتخار شما را در راه بهبود زندگی و افزایش خوشحالی همراهی می‌کنیم.

کمک می‌کنیم تا برای لبخند زدن و خوشحالی دلایل بیشتری پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *