شنبه - چهارشنبه: 16:00 الی 20:00

عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی یا عمل بینی فانتزی، یک روش عمل زیبایی یا رینوپلاستی است که به طور معمول برای عمل بینی زنانه انجام می شود. این نوع عمل زیبایی بعد از انجام بررسی های دقیق توسط پزشک متخصص گوش و حلق و بینی ، برای تغییر ظاهر بینی اجرا می شود. این جراحی به هدف دستیابی به یک بینی با قوس بیشتر و نوک سر بالاتر متمرکز است.

اما برخی از سوالاتی که ممکن است توجه متقاضیان را به خود جلب کنند که عمل بینی عروسکی به چه معناست؟ آیا عمل بینی عروسکی بهتر است یا انجام جراحی بینی طبیعی؟ هزینه جراحی بینی عروسکی چقدر است؟ کدام دکتر به عنوان بهترین جراح بینی عروسکی شناخته می شود؟ به منظور به دست آوردن اطلاعات دقیق درباره این مسائل و پاسخ به همه این سوالات، توصیه می شود که قبل از تصمیم‌گیری برای انجام عمل بینی عروسکی، اطلاعات لازم را از دکتر طالب زاده بهترین جراح بینی رشت بدست آورید.

آیا مایلید در مورد خارش بینی بعد از عمل بدانید؟ با ما همراه باشید

عمل بینی عروسکی با دکتر طالب زاده

زیبایی تخصص ماست
 ما تخصصی به زیبایی شما فکر میکنیم

عمل بینی عروسکی چیست

عمل بینی عروسکی یک نوع از جراحی زیبایی بینی است که در آن، پزشک  به دنبال ایجاد قوس بیشتری بر روی پل بینی و کوچک کردن بینی، تغییر شکل حاشیه بینی (نوک بینی)، و تغییر زاویه بین بینی و لب‌ها قرار دادن نوک بینی به مکانی بالاتر نسبت به جراحی بینی طبیعی می پردازد.  عمدتاً خانم ها این نوع جراحی را تقاضا می‌کنند و معمولاً با عنوان عمل بینی فانتزی دخترانه یا عمل بینی عروسکی دخترانه شناخته می شود.

تفاوت بینی فانتزی و عروسکی

تفاوت بین عمل بینی عروسکی و فانتزی در نوع اقدامات عملی مشاهده می شود. در عمل بینی عروسکی، توجه به نوک بینی متمرکز است که نوک آن به سمت بالا انحنا دارد و با یک انحنای خاص طراحی شده است. از طرف دیگر، در مدل بینی فانتزی، نوک بینی با انحنای کمتری طراحی شده و شکل آن کمتر از فانتزی و خاصیت دارد. انجام عمل بر روی دماغ عروسکی نیز با یک حالت خاص و منحصر به فرد انجام می‌شود.

چسب زدن بینی بعد عمل بینی عروسکی

نحوه چسب زدن بینی بعد عمل با دکتر طالب زاده رشت بهترین جراح بینی رشت

آموزش چسب زدن بینی در این فیلم کاملا توسط دکتر طالب زاده بیان و به تصویر کشیده شده است.

نمونه کار عمل بینی عروسکی طالب زاده

عمل بینی عروسکی طالب زاده متخصص گوش و حلق و بینی
عمل بینی عروسکی طالب زاده متخصص گوش و حلق و بینی

 

تفاوت بینی عروسکی و بینی نیمه فانتزی چیست؟

عمل بینی نیمه فانتزی در واقع تا حدی شبیه به عمل بینی عروسکی است و در طراحی آن یک تعادل میان فانتزی و عروسکی حفظ شده است. در این مدل، فاصله بین نوک بینی و لب بالایی حدود ۹۰ تا ۱۰۵ درجه است، که این مقدار ممکن است بیانگر یک انحنای طبیعی با حداقلی از جزئیات فانتزی باشد. همچنین، قوس روی بینی در مدل نیمه فانتزی کمتر از مدل عروسکی است، به عبارت دیگر، انحناها و خمیدگی‌های آن کمتر و بیشتر به سمت یک طراحی معتدل و طبیعی اشاره دارد.

این توضیحات نشان‌دهنده‌ی ویژگی‌های خاص و میانه‌روی این نوع بینی است.تفاوت بین عمل بینی عروسکی و بینی نیمه فانتزی در طراحی و انحناهای مختلف آن‌ها مشهود است. در بینی عروسکی، تمرکز بر روی نوک بینی قرار دارد که نوک آن به سمت بالا انحنا دارد و اغلب با انحنای مشخصی طراحی شده است. این نوع بینی ممکن است دارای انحناها و خمیدگی‌های خاصی باشد که به شکل عروسک‌ها معروف هستند.

در مقابل، بینی نیمه فانتزی ممکن است نوک بینی آن نیز به سمت بالا انحنا داشته باشد، اما این انحناها معمولاً کمتر و با حداقلی از جزئیات فانتزی طراحی می‌شوند. بینی نیمه فانتزی به اندازه کافی طبیعی است که به نظر بیاید، اما با اضافه کردن یک لمسه خاص فانتزی، جذابیت و ظرافت بیشتری به ظاهر آن می‌بخشد. در کل، بینی نیمه فانتزی به تعادل بین طبیعت و فانتزی دست پیدا می‌کند و در مقایسه با بینی عروسکی، کمترین انحناها و خمیدگی‌های فانتزی را نشان می‌دهد.

عمل بینی عروسکی برای چه کسانی مناسب است؟

عمل بینی عروسکی، مناسب افرادی است که دارای شرایط زیر هستند:

1. پوست نازک و غضروف مستحکم:
افرادی که پوست نازکی دارند و غضروف بینی آنان مستحکم است، می توانند از جراحی بینی عروسکی بهره‌مند شوند.

2. آراسته‌ترین ظاهر با تناسب صورت:
افرادی که می خواهند ظاهر بینی خود را به تناسب با سایر اجزای صورت خود درآورند، می توانند عمل بینی عروسکی انجام بدهند.

3. بینی استخوانی:
اگر فرد دارای بینی استخوانی است، عمل بینی عروسکی گزینه‌ای مناسب برای بهبود ظاهر بینی او خواهد بود.

4. صورت‌های ظریف و گرد:
افرادی که صورت‌های ظریف و گرد دارند، ممکن است با عمل بینی عروسکی به دست یافتن بهترین شکل بینی فانتزی برای صورت خود دست یابند.

5. جلوگیری از بینی گوشتی بزرگ:
برای افرادی که دارای بینی گوشتی بزرگ هستند، عمل بینی عروسکی به‌عنوان یک راهکار بهینه ممکن است. اما برای دختران با بینی گوشتی بزرگ، جراحی بینی طبیعی زنانه یا بینی عروسکی طبیعی نیز گزینه های مناسبی هستند.

6. حرفه‌ای بودن جراحی:
به دلیل حساسیت و زیبایی متمایز در مدل عروسکی، انجام این جراحی توسط یک جراح بینی فانتزی با تجربه امری حیاتی است تا از عوارض جبران‌ناپذیر جلوگیری شود.

دکتر طالب زاده در رشت در خدمت مراجعین محترم برای انجام انواع عمل بینی در رشت می باشد. دکتر طالب زاده بهترین جراح بینی گیلان و متخصص گوش و حلق و بینی در رشت به همراه کادر مجربش برای مشاوره رایگان پذیرای شما خوبان است.

عمل بینی عروسکی دکترطالب زاده بهترین جراح بینی رشت و گیلان
عمل بینی عروسکی دکترطالب زاده بهترین جراح بینی رشت و گیلان

هزینه عمل بینی عروسکی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

در سال ۱۴۰۲، هزینه عمل بینی عروسکی به وسیلهٔ عوامل مختلفی تعیین می شود و قیمت نهایی برای هر فرد ممکن است متغیر باشد. برخی از عوامل مؤثر در تعیین هزینه عمل بینی عروسکی به شرح زیر می باشند:

1. هزینه دستمزد پزشک متخصص:
دستمزد و تجربه پزشک انجام دهنده عمل یکی از عوامل اصلی در تشکیل هزینه است.

2. ویژگی های بینی (گوشتی یا استخوانی):
نوع ویژگی های بینی، از جمله گوشتی یا استخوانی بودن، می تواند تأثیر مستقیمی بر هزینه داشته باشد.

3. هزینه بیمارستان یا کلینیک:
استفاده از بیمارستان یا کلینیک خاص نیز در تعیین هزینه جراحی دخیل است.

4. هزینه آزمایشات قبل از عمل:
هزینه های مربوط به آزمایشات قبل از جراحی نیز به هزینه نهایی افزوده می شوند.

5. هزینه پرسنل اتاق عمل:
هزینه های مرتبط با پرسنل و امکانات مورد نیاز در اتاق عمل نیز به هزینه کل افزوده می شود.

به همین دلیل، امکان تعیین یک قیمت ثابت برای جراحی بینی عروسکی بسیار دشوار است. برای اطلاعات دقیق تر و تعیین هزینه نهایی، توصیه می شود که به صورت حضوری به پزشک متخصص خود مراجعه و پس از انجام معاینات لازم، هزینه کل به شما اطلاع داده شود.

انواع روش های عمل بینی عروسکی

به صورت کلی برای انجام انواع عمل بینی از دو روش متفاوت جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته استفاده می شود که در ادامه به توضیح این روش ها پرداخته شده است:

عمل بینی عروسکی به صورت باز

عمل بینی به صورت باز یک فرآیند جراحی است که با ایجاد یک شکاف کوچک بین سوراخ های بینی، امکان دسترسی به استخوان و غضروف بینی فراهم می‌آورد. در این روش، یک شکاف کوچک از بیرون و بین سوراخ های بینی ایجاد می شود تا فضای کافی برای ایجاد تغییرات در اختیار پزشک قرار گیرد. این شکاف ها به پزشک امکان مشاهده مستقیم اجزای داخلی بینی را می دهند.

در عمل بینی باز، پس از دسترسی به اجزای داخلی بینی، جراح می تواند به صورت مستقیم و بدون محدودیت به استخوان و غضروف بینی دسترسی داشته باشد. پس از ایجاد تغییرات و اصلاحات مورد نظر در داخل بینی، شکاف ها به قسمت‌های داخلی بینی متصل و با بخیه بعد از عمل بینی بسته می شوند.

این نوع جراحی برای مواردی مناسب است که بینی نیاز به ایجاد تغییرات گسترده تری دارد. همچنین در صورتی که نیاز به اصلاح مشکلات ساختاری و تنفسی بینی نیز وجود داشته باشد، جراحی بینی باز به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می شود. این روش امکان مشاهده دقیق تر و انجام تغییرات گسترده تر در بینی را فراهم می کند، اما نیازمند زمان نقاهت بیشتری است.

کادر مجرب دکتر طالب زاده برای مشاوره در مورد عمل بینی عروسکی خدمت شماست. دکتر طالب زاده متخضصص گوش و حلق و بینی و بهترین جراح بینی در رشت می باشد که در انجام عمل بینی عروسکی بسیار چیره دست و پنجه طلا می باشند.

عمل بینی عروسکی به صورت بسته

عمل بینی عروسکی به صورت بسته یک روش جراحی است که در آن، شکاف ها برای دسترسی به اجزای داخلی بینی، به طور کامل در داخل سوراخ های بینی ایجاد می شود و در قسمت های بیرونی برشی انجام نمی شود.

در این روش، به جای ایجاد برش در قسمت های بیرونی بینی، شکاف های کوچک تری در داخل سوراخ های بینی ایجاد می شود. این باعث می شود که هیچ اثر ظاهری از زخم یا برش بر روی بینی مشاهده نشود. با استفاده از این روش، تعداد و اندازه شکاف ها به حداقل ممکن محدود شده و در نتیجه، تورم و کبودی بعد از عمل بینی کاهش می یابد.

علاوه بر این، روش بینی بسته دارای دوره نقاهت کوتاه تری است، زیرا تاثیرات جراحی به دلیل کم تر بودن شکاف ها و برش ها سریع تر بهبود می یابد. با این حال، باید در نظر داشت که این روش مناسب برای تغییرات گسترده و بزرگ در بینی نیست و تغییرات محدودتری را امکان‌پذیر می سازد. به همین دلیل، اگر تغییرات گسترده و جزئیات دقیق در طراحی بینی مورد نظر باشد، ممکن است پزشک به روش باز را توصیه کند.

بینی عروسکی به چه صورتی میاد؟

عمل بینی عروسکی یک نوع طراحی بینی است که به شکل ویژه‌ای با ویژگی های زیبایی یک عروسک هماهنگ شده است. این نوع بینی فانتزی بیشتر برای صورت های گرد و ظریف مناسب است و از جزئیات خاصی در طراحی بینی بهره می‌برد.

در مدل بینی عروسکی دخترانه، یکی از ویژگی های بارز این نوع طراحی، فاصله چشم گیر بین نوک بینی و لب بالایی صورت است. این فاصله زیاد باعث ایجاد قوس زیبایی روی بینی می شود که از آن به عنوان یک جزء زیبایی برجسته در این مدل بینی یاد می شود.

در جلسه مشاوره قبل از عمل بینی، جراح به عنوان یک متخصص زیبایی، با توجه به شرایط فیزیکی و اندازه‌گیری های ویژه شما، بهترین مدل عمل بینی را تعیین می کند. این جلسه مشاوره اهمیت دارد تا انتخاب بهترین مدل بینی با توجه به تطابق با ویژگی های صورتی شما و نیازهای شخصی شما صورت گیرد.

عمل بینی عروسکی دکنر طالب زاده جراح بینی رشت

ایا عمل بینی عروسکی برای آقایان مناسب است؟

عمل بینی عروسکی برای آقایان مناسب نیست، زیرا ممکن است فرم طبیعی و مردانه بینی آن ها را به دلیل انجام این نوع جراحی تغییر دهد و به نظر کوچک تر از حد معمول بیاید. به همین دلیل بسیاری از آقایان به جای عمل بینی عروسکی، انتخاب جراحی بینی طبیعی را ترجیح می دهند تا فرم طبیعی و متناسب با ویژگی های مردانه صورت خود را حفظ کنند.

آیا بینی گوشتی برای عمل بینی عروسکی فانتزی مناسب است؟

به دلیل داشتن پوست ضخیم و غضروف ضعیف، بینی های گوشتی به هیچ وجه برای عمل بینی عروسکی مناسب نمی باشند. در این حالت، بهترین گزینه برای افرادی که بینی گوشتی دارند، انجام عمل بینی طبیعی است. با این حال، تصمیم نهایی در مورد نوع جراحی بینی بر اساس مشاوره با جراح و معاینه فیزیکی دقیق تراخته می‌شود.

کادر مجرب دکتر طالب زاده برای مشاوره در مورد عمل بینی عروسکی خدمت شماست. دکتر طالب زاده متخضصص گوش و حلق و بینی و بهترین جراح بینی در رشت می باشد که در انجام عمل بینی عروسکی بسیار چیره دست و پنجه طلا می باشند.

آیا عمل بینی عروسکی برای بینی شکسته مناسب است؟

بینی هایی که در کودکی یا بزرگ سالی شکسته شده اند، نیاز به مشاوره حرفه ای و انجام اسکن و آزمایشات لازم دارند تا مدل جراحی بینی مناسب برای آنها تعیین شود.

عوارض عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی، همانند هر عمل دیگر، ممکن است با عوارضی همراه باشد. اما لازم به ذکر است که عوارض و اثرات جانبی ممکن است به میزان متغیری بستگی به عوامل فردی، تجربه جراح، و مراحل نقاهت داشته باشد. برخی از عوارض ممکن عبارتند از:

1. تورم و کبودی: پس از عمل بینی، تورم و کبودی در اطراف بینی معمولی است که با گذر زمان به تدریج کاهش می یابد.

2. درد: درد ملایم تا متوسط در محدوده بینی پس از جراحی ممکن است حاصل شود. معمولاً این درد با مصرف داروهای تجویزی کنترل می‌شود.

3. خون ریزی: خونریزی معمولاً در طی چند روز اول پس از جراحی رخ می‌دهد و بعد از آن کاهش می‌یابد. استفاده از ملایم برای کاهش خونریزی معمول است.

4. تغییرات حسی: ممکن است برخی از افراد تا مدتی بعد از جراحی تغییراتی در حس بویایی یا ذایقه تجربه کنند که به صورت موقت باشد.

5. عدم تطابق با انتظارات: ممکن است نتایج جراحی بینی عروسکی با انتظارات فرد هم خوانی نداشته باشد. این امر نیازمند توضیحات دقیق و مشورت قبل از جراحی است.

توجه داشته باشید که این عوارض ممکن است متفاوت باشند و هر فرد ممکن است به صورت مختلف به جراحی پاسخ دهد. برای اطمینان از درک دقیق تر در مورد عوارض خاص به پزشک خود مراجعه کنید و از او درخواست اطلاعات بیشتر نمایید.

ورم بعد از عمل بینی عروسکی

ورم بعد از عمل بینی عروسکی می تواند با رعایت مراقبت های خاص کاهش یابد. در ادامه، مراقبت هایی که به کاهش ورم بعد از عمل بینی عروسکی کمک می کنند، ذکر شده است:

1. استفاده از کمپرس سرد: در روزهای اول پس از جراحی بینی عروسکی، استفاده از کمپرس سرد در محل جراحی می تواند به کاهش ورم کمک کند.

2. استفاده از دو بالشت: هنگام استراحت و خوابیدن بعد از جراحی، استفاده از دو بالشت زیر سر می‌تواند جلوی ورم بیشتر را بگیرد و به حفاظت از ناحیه جراحی کمک کند.

3. مصرف مایعات فراوان: نوشیدن آب و مایعات بسیار بعد از عمل بینی عروسکی می تواند به کاهش تورم و احتمال تشکیل خون ایجاد شده در ناحیه جراحی کمک کند.

4. پیاده روی سبک و منظم: پیاده روی سبک و منظم در طول روز می تواند به بهبود گردش خون و کاهش ورم بعد از جراحی بینی عروسکی کمک کند.

توصیه می شود هرگونه تغییر در رفتارهای مرتبط با مراقبت های بعد از جراحی توسط پزشک معالج تایید شود تا بهترین نتایج حاصل شود.

کادر مجرب دکتر طالب زاده برای مشاوره در مورد عمل بینی عروسکی خدمت شماست. دکتر طالب زاده متخضصص گوش و حلق و بینی و بهترین جراح بینی در رشت می باشد که در انجام عمل بینی عروسکی بسیار چیره دست و پنجه طلا می باشند.

عمل بینی عروسکی دکترطالب زاده جراح بینی رشت و گیلان

 

ما به افتخار خدمات عمل زیبایی بینی با کیفیت بالا و تیم مجرب و متخصص در بیمارستان تخصصی پارس رشت را ارائه می‌دهیم. جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از مهمترین و محبوب‌ترین راهکار های بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس محسوب می شود.

ارائه مشاوره رایگان قبل از جراحی به شما این فرصت را می‌دهد تا انتظارات و خواسته‌های خود را با متخصصان زیبایی به اشتراک بگذارید و نتایج دلخواه خود را به دست آورید. پس از انجام جراحی زیبایی بینی، تیم دکتر طالب‌زاده مسئول مراقبت‌های تخصصی و پس از عمل است. این مراقبت‌ها به منظور حفظ و بهبود نتایج جراحی و کاهش عوارض ممکن پس از عمل انجام می‌شوند.

با انتخاب بیمارستان تخصصی پارس رشت برای جراحی زیبایی بینی، شما به دست یک تیم متخصص و تجربه‌ای با کیفیت بی‌نظیر خواهید بود. افزایش زیبایی و اعتماد به نفس شما در اولویت ماست، و ما با افتخار شما را در راه بهبود زندگی و افزایش خوشحالی همراهی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *